Dobrý deň p. Jana. Ďakujeme za Váš podnet aj spätnú väzbu.⠀
⠀
Veľmi nás mrzí, že sa okuliare nejakým spôsobom zlomili ako píšete. Momentálne, od cca Novembra, od kedy okuliare testujeme a dostali sa ku cca 100 zákazníkom, ste prvá, komu sa niečo takéto stalo.⠀
⠀
Veľmi radi Vám ich zdarma vymeníme, avšak pre vás bude asi lepšie, ak Vám vrátime peniaze. Z vlastných, viac ako 10 ročných skúseností viem, že neexistujú okuliare, ktoré by vyhovovali s zároveň dokonale sedeli každému. ⠀
⠀
Existujú však všeobecné pravidlá a požiadavky, aké takéto okuliare musia spĺňať, medzi ktoré na prvom mieste spadá blokácia modrého a zeleného svetla, ktorá je skontrolovaná aj spektrometrom, čo u nás je. Až potom prichádzajú ďalšie požiadavky, ktoré nedokážu vyhovieť každému, iba väčšine a to je dizajn, štýl, veľkosť a rozmer rámu aj skiel, atď. ⠀
⠀
⠀
Keďže mám osobnú skúsenosť s mnohými okuliarmi, prešli mi ich rukami doslova stovky, a tiež aj s ich nosením, tak to skúsenosti napr. viem, že mnohým tvrdší rám, ktorý je síce pevnejší, vadí z dôvodu tlačenia na hlave (oblasť spánku). Hlavne u žien. ⠀
⠀
My sme teda zvolili tzv. zlatú strednú cestu, kde sme okuliare dizajnovovali tak, aby boli 100% v blokacii svetla, následne aby boli estetické (pretože väčšina ľudí si dá na oči keď tak takéto) a potom veľkosť, rozmer a šírka rámu. U vás budú teda vhodnejšie nejaké iné, možno niečo na spôsob "zváračských" aké ponúka napr. Hynek Medrický v Čechách, ktoré síce nie sú také estetické, no majú pevnejší rám. ⠀
⠀
Tiež by Vás mohlo zaujímať toto naše video, kde o tejto potencionálnej "nevýhode" u niektorých ľudí Jaro rozpráva: https://youtu.be/EDoNyrBtgq4
⠀
Ešte raz teda veľmi pekne ďakujeme za spätnú väzbu, samozrejme nás mrzí čo sa stalo, a veľmi radi Vám vrátime peniažky za okuliare späť. Stačí nám napísať na email s číslom objednávky. :) ⠀
⠀
⠀
⠀
S pozdravom a prianím pekného dňa,⠀
⠀
Jaroslav Lachký, zakladateľ EasyLight |Mitochondriak.