Pravidlá spracovania recenzií
Zásady spracovania recenzií spoločnosťou Easy Light sro, IČO: 55334270, IČ DPH: SK2121975966, so sídlom Štúrová 16/25, 018 61 Beluša, Slovenská republika, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel „Sro“, vložka číslo 45143/R., pre predaj tovaru na internetovej adrese www.easylight.sk.
Recenzie, ktoré zverejňujeme, pochádzajú výlučne od zákazníkov, ktorí si zakúpili recenzované produkty na našom e-shope. Za týmto účelom dostanú naši zákazníci po zakúpení u nás odkaz na napísanie recenzie, ktorý môžu použiť na uverejnenie recenzie na zakúpené produkty alebo na hodnotenie obchodu.
Ako sa môžem prihlásiť na odber e-mailov s recenziami produktov?
Pri objednávke vám pošleme e-mail s možnosťou ohodnotiť produkty, ktoré ste si zakúpili na našej stránke alebo napísať recenziu na náš obchod v sekcii Hodnotenie obchodu.
Ako je zabezpečené, že recenzie produktov nie sú falošné?
Recenzie na všetky produkty môžu zanechať iba zákazníci, ktorí si zakúpili produkty na našom e-shope.
1. E-mail s možnosťou napísať recenziu: Ak chcete recenzovať produkty, musíte byť prihlásený do svojho účtu, takže keď uverejníte recenziu, môžeme vidieť, z ktorého účtu bola recenzia pridaná, a môžeme overiť, že nákup bol uskutočnený z tohto účtu. Pri hodnotení obchodu to robíme tak, že každému zákazníkovi pošleme e-mailom jeho vlastný formulár na recenzie a po vložení recenzie sa pridá ku každej recenzii číslo objednávky zákazníka. Recenzie, ktoré nie je možné identifikovať podľa čísla objednávky alebo názvu a teda priradiť k existujúcemu nákupu, budú vymazané.
2. Recenzie z iných aplikácií, ako sú recenzie Google, Heureka, prípadne iné – Ak nesúhlasíte s prijatím e-mailu s odkazom na vloženie recenzie prostredníctvom Heureky pri objednávke, automaticky od nich dostanete formulár, ktorý sa odošle výlučne na základe zadania objednávky, čím sa zabezpečí, že e-mail dostanú iba tí, ktorí si tovar skutočne zakúpili. Recenzie od Heureky sú spracúvané nimi, treťou stranou a nájdete ich tu.
Ak si neželáte dostávať e-mail od tretej strany so žiadosťou o spätnú väzbu, kontaktujte nás pred objednávkou, aby sme sa uistili, že ho nedostanete a váš e-mail bude vylúčený zo všetkej komunikácie ohľadom získavania spätnej väzby.
Čo mám robiť, ak mi nebol zaslaný odkaz na recenziu produktu?
Kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na easylight.sro@gmail.com alebo prostredníctvom kontaktného formulára, napíšte nám svoj e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke, a následne vám zašleme odkaz na napísanie recenzie k patričným produktom, ktoré ste si zakúpili.
Tieto pravidlá kontroly recenzií sú platné od 1.01.2025
.